Januari bloppis.

publicerat i Allmänt;
Okej då testar vi köra lite bloppis här då!
 
-Alla plagg är mycket sparsamt använda (har bara burit dem en/ett par gånger, eller inte alls) så självkart är de i perfekt skick. 
 
-Alla priser är utropspriser och kan alltså "budas upp" om flera är intresserade av samma plagg. Frakt tillkommer! 
 
-Om du är intresserad av något/några plagg maila mig då på [email protected]
Betalning sker sedan till mitt konto eller Paypal och jag skickar plaggen så fort jag fått pengarna. 
 
Svart topp med guldbrodyr från BikBok. Storlek S.
(Pris: 50:-)
 
Peplum top med silvertrådar från BikBok. Storlek S.
(Pris: 50:-)
 
Kofta/Jacka från Zara med volangkant. Storlek S.
(Pris: 300:-) 
 
Rosa fluffig kofta från BikBok+Costume. Aldrig använd på grund av att jag tyckte den var lite för stor (beställde den på nätet och dessvärre var det för sent att skicka tillbaka när jag väl fick den, nypris 599:-). Storlek S.
(Pris: 450:-)
 
Mörkgrå blazer från Rut M.Fl. Storlek 34.
(Pris 150:-)
 
Volangklänning med sammet och kant i skinnimitation, dragkedja bak. Storlek 34.
(Pris 100:-)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vic:

hej Nathalie! jag är intresserad av de två topparna högst upp, den svarta och den rosa:)

Svar: Maila mig! :)
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Natalie.:

hej

Kommentera inlägget här :